Naloge

Evidenca nalog je namenjena spremljanju nalog na projektih ali sestankih. Lahko jo uporabljate tudi za potrebe vodenja vseh drugih delovnih nalog.

Pri nalogah se lahko spremljajo naslednji podatki:
  • naziv (ime naloge)
  • začetek (datum začetka)
  • konec (datum konca)
  • opis (daljši opis naloge)
  • naročnik (delavec, ki naroča nalogo)
  • izvajalec (delavec, ki izvaja nalogo)
  • prioriteta (nizka, srednja, visoka)
  • kategorija (v katero področje/projekt naloga spada)
  • napredovanje (možne izbire: ni opredeljeno, slabo, dobro, odlično)
  • status (možne izbire: ni še v delu, v delu, narejeno)
  • rokovnik (Da - naloga se pokaže v rokovniku, Ne - naloga se ne pokaže v rokovniku)
  • opomba (opomba pri tej nalogi).
Na evidenci so vaše naloge (vi kot izvajalec) ali naloge delavcev (sodelavci kot izvajalci).

Primer evidence